Asiakas pöyristyi: ”Saamme laskuja Perhe Persereiän nimellä, eikä nimeä onnistuta muuttamaan!”

01.02.2015

Mirror-lehti kertoo amerikkalaismiehen saamasta erikoisesta laskusta.

Kaikki sai alkunsa siitä, kun hänen vaimonsa soitti netti- ja kaapelipalveluja tarjoavan Comcastin asiakaspalveluun. Hän halusi peruuttaa osan tilatuista palveluista, koska pariskunnan oli pakko säästää rahaa jostain.

Naisen puhelu oli yhdistetty saman tien toiselle työntekijälle, joka oli yrittänyt tuloksetta myydä hänelle uutta pakettia peruutetun tilalle. Ilmeisesti asiakaspalvelija otti kieltäytymisestä neniinsä ja teki asiakasrekisteriin ”pikku” muutoksen.

Kun aviomies sai seuraavan laskun, sen vastaanottajana komeili ”Persereikä Brown”. Pariskunta on luonnollisesti täysin pöyristynyt, ja nainen korostaa, ettei hän ollut edes mielestään tyly. Yrityksestä on sittemmin pahoiteltu tapausta, mutta nimimuutosta ei ole vieläkään saatu hoidettua.

Kuva laskusta täällä (Mirror)

Lisää luettavaa