Huoltsikan myyjä: Nämä 2 asiaa asiakas ottaa henkilökohtaisesti

Ei kannattaisi.

12.08.2017

-Miten asiakkaat jaksavat ottaa henkilökohtaisesti suurien seteleiden tarkastuksen? Jos asiakas maksaa esimerkiksi 100 euron setelillä, tarkistan sen setelin tarkistuslaitteella (yli 50 euron setelit on käsketty aina tarkistamaan). Usein asiakas kysyy: ”Näytänkö siltä että väärentäisin rahaa?” Vastaan siihen tietysti, että näin toimimme kaikkien asiakkaiden kohdalla.

Aiheesta kirjoittaa huoltoaseman myyjä, joka on siis huomannut, että asiakas ottaa monesti setelitarkastuksen henkilökohtaisesti.

Toinen samanlainen koetinkivi on se, kun tankkaus onnistuu ainoastaan automaatilla kello 23 jälkeen.

-Asiakas kysyy miksi hän ei voi enää maksaa sisälle polttoainelaskua. Selitän, että yöllä tapahtuu eniten bensavarkauksia, joten vain automaattitankkaus onnistuu.

Ja jälleen asiakas nyrpistelee, koska ”häntä luullaan varkaaksi”.

Myyjätär avautui Aasiakas.netissä.

Lisää luettavaa