70:een Citymarketiin on piilotettuna erityisiä asioita – löytäjä huomioidaan

Nyt on jännä kamppis.

Julkaistu:

Suomessa on yli 80 Citymarketia, mutta nyt suurimpiin niistä, eli yli 70:een ”Cittariin” on piilotettu erityisiä juttuja.

Yhteistyössä Schleich-lelujen ja K-Citymarketin kanssa järjestetty kampanja juhlistaa tubettaja Venny Helénin Youtube-kanavan sadan miljoonan katselukerran saavuttamista.

Tempauksessa Helén on piilottanut nimikirjoituksellaan varustettuja Schleich-hevosia yli seitsemäänkymmeneen K-Citymarketiin eri puolille Suomea.

Jokaisessa mukana olevassa kaupassa on piilotettuna kolme hevosta.

Mitä asiakkaiden tulee tehdä?

Asiakkaat voivat etsiä ja ja sitten ostaa nämä löytämänsä nimikoidut erikoishevoset.

Kampanjan tarkoitus on tarjota iloa ja osallistumisen mahdollisuus Helénin yleisölle, erityisesti nuorille Schleich-faneille.

K-Citymarketin valikoimapäällikkö Marjut Laukkanen kertoo, että tällä tavalla tuodaan iloa ja jännitystä arkeen.

Venny Helén on tubettaja ja kirjailija, jonka Youtube-kanava Schleichtalli Rambo on saavuttanut sata miljoonaa katselukertaa.

Kanava on erityisesti lasten ja nuorten suosiossa, ja sen sisällössä korostuvat tarinankerronta, luovuus ja leikkimielisyys.

Helénin videot perustuvat Schleich-hevosten ympärille rakennettuihin tarinoihin.