Aki ja Rita Manninen ovat antaneet kasvot Suomessa joulunpyhien TUI-skandaalille.
Lukuisat ihmiset ovat kertoneet julkisuudessa siitä kuinka tunnetun matkanjärjestäjän Meksikon-lomalla kaikki ei mennyt putkeen. Paluulento myöhästyi useamman kerran ja tiedotuskaan ei toiminut monesta muusta asiasta puhumattakaan.
Nyt Aki Manninen on läväyttänyt kehiin jännän teorian koko hommasta.
Kyse oli kuulemma TUI:n mainostempusta.
– Täytyy ottaa aina huomioon, minkä takia isot, globaalit jätit tekevät tämmöisiä temppuja tämän tästä. Tämä ei ole ensimmäinen Tuilta, eikä viimeinen. Mutta minkä takia? Koska se on niillekin iso mainos! Aki hämmästyttää.
Hän perustelee asiaa sillä, että TUI oli kaikissa lehdissä ympäri Pohjoismaita pitkään ja päivätolkulla.
– Se oli niille iso mainos. Se on niin iso jätti, että sillä on varaa tehdä tämä, Aki väittää.
Aki taitaakin tarkoittaa paria kuuluisaa sanontaa: kirjoittakaa mitä kirjoitatte kunhan nimi on oikein. Ja: any publicity is good publicity eli kaikki julkisuus on (lopulta) hyvää julkisuutta.