Lidl-kampanjatuotteet ovat nousseet ilmiöiksi useaan otteeseen.
Muutaman vuoden takaiset Lidl-lenkkarit myytiin loppuun hetkessä. Nyt valokeilaan astuvat uudet Lidl-clogsit, eli kengät, sadeviitat, sukat ja juomapullot.
Lidlin uusi mainoskasvo on mies, jolla on oma historiansa kaupan kanssa
Lidlin kampanjan kasvo ei sekään jää huomaamatta. Mukaan on nimittäin otettu radiosta vapauteen karannut Niko Saarinen. Mies ilmoitti toukokuussa jättävänsä NRJ:n aamujuontajapestin, jossa hän ehti menestyä poikkeuksellisen hyvin – Saarinen valittiin kahdesti peräkkäin Suomen parhaaksi radioääneksi.
Lidlin kampanjavalinta saa lisäulottuvuutta, kun Saarisen taustat muistetaan. Ennen televisiouraa ja julkisuutta Saarinen työskenteli itse Keravan Lidlissä. Nyt hän palaa tuttuun ympäristöön aivan eri roolissa – brändin keulakuvana.
Lue myös: Lidlin asiakkaan teko kassajonossa päätyi kuviin – nyt on kyllä ällöttävää!