Tubettaja ja sosiaalisen median vaikuttaja Mandimai Sundberg on käynyt kauneusoperaatioissa. Hän on saanut niistä ikäviä jälkioireita.
26-vuotias Mandimai paljastaa somejulkaisussaan sekä Seitsemän-podcastissa, millaisia oireita hänellä on ollut esimerkiksi botoxhoidon jälkeen.
Lue myös: Mandimai Sundbergilla muistiongelma – aiheutti hermoromahduksen
– Yksi aamu huomasin, että mun ylähuuli on lamaantunut täysin botoxista. Niinpä ylähampaat jäivät täysin piiloon nauraessa. En oo ennen näyttänyt näitä kuvia, koska siis järkyttävää, kirjoittaa Sundberg paljon kertovien kuvien kera.
Mandimai kertoo ylähuulen olleen lamaantunut muutaman kuukauden ajan. Koska hän ei halunnut tuona aikana hymyillä kuvissa, oli osa hänen seuraajistaan ajatellut jonkin olevan huonosti. Oli esimerkiksi epäilty eroa puolisosta tai sairastumista.
Tämä ei ole Mandimain ainoa pieleen mennyt kauneusoperaatio
Mandimaille on tehty muitakin kauneusoperaatioita. Botoxin kohdalla hän toteaa, että onneksi se ei ole ikuista.
– Ja lisäksi…Oon kerran täyttänyt mun huulia, vuosia sitten. Vaikka mulle laitettiin ihan pieni määrä, niin näytin tältä huultentäytön jälkeen, kun sekin jotenkin kusi ja sain allergisen reaktion tms.
Mandimain äiti kirjoittaa olleensa huolissaan tyttärestään näiden kauneusoperaatioiden jälkioireiden takia.
– Olin tosi huolissani ja vastaan jo etukäteen näitä juttuja vaan joskushan niitä ’oppirahoja on maksettava’…haluisin kuitenkin sanoa sulle ja kaikille muillekin että ’sinä riität ja olet täydellinen omana itsenäsi’ ilman turvautumista esteettisiin hoitoihin… en niitä täysin vastaankaan ole mutta kaikille ne ei vain sovi… Olet rakas, kirjoittaa Teija Vähätörmä eli Mandimain äiti.
Tässä alla on Mandimain julkaisu, joka löytyy myös täältä.