Asiakkaan outo osoitesotku – Nordea, miten meni noin niin kuin omasta mielestä?

18.08.2016

Comon toimittaja sai kuulla, että Nordeasta oli tullut postia hänen entiseen osoitteeseensa, jossa asuu siis nykyisin toinen ihminen. Soitto Nordeaan.

-Moi, tuota…te ootte jotain postia lähettänyt mulle entiseen osoitteeseen… Mä en kyllä edes muista että mulla on teillä tiliä, voi olla joku 80-luvulta, nuoruuden aikainen, mutta joo, voisitte poistaa mun nimeni tai ainakin vanhan osoitteeni sieltä teiltä, koska se uusi asukas ei halua mun postia sinne.

(Asioiden selvittelyä, henkilötunnusta ja niin edelleen, kyselyä…)

-Niin, tai siis, en kyllä tarvitse teiltä postia, mutta jos te nyt sitä laitatte, niin uuteen osoitteeseeni sitten. Tässä on uusi osoit…

Nordea: Valitettavasti tämä ei onnistu näin. En voi ottaa uutta osoitetta puhelimessa. Teidän pitäisi käydä konttorissamme vaihtamassa se osoite.

-Ööö, aivanko totta. En kyllä jaksa lähteä jonottelemaan tällaisen asian takia. Voittehan te sitten laittaa niitä mulle osoitettuja kirjeitänne vaikka minne, sillä en kyllä jaksa lähteä osoitetta oikaisemaan yhtään minnekään konttoriin, jos tämä on näin vaikeaa,

Tänä päivänä, jolloin konttoriverkostoja karsitaan ja eletään tietotekniikan aallonharjalla, ei luulisi olevan vaikeaa tunnistautua jonnekin (toisenkin pankin) verkkotunnuksilla asiaa hoitaakseen. Tämä on mahdollista toisissakin pankki-/vakuutuslaitoksissa.

Nordea, miten meni niin kuin omasta mielestä?

Lisää luettavaa