Suomen ex-pääministeri Sanna Marin on upea näky. Hänestä otetaan usein kuvia ammattivalokuvaajien toimesta. Sellaisia on otettu myös nyt ja Marin kiittää niistä somejulkaisussaan.
Lue myös: Seiska bongasi Sanna Marinin ilakoimassa tutussa seurassa
Lue myös: Sanna Marin sai uutisia – ”No nyt on kova”
Marinin julkaisussa on kolme hänestä otettua mustavalkoista kuvaa. Ensimmäisessä kuvassa hän hymyilee ja kahdessa muussa ilme on totisempi. Mukana oleva teksti sisältää myös hilpeän ja totisemman osan.
– Kampanjani maailmanjohtajuutta varten on virallisesti alkanut. Vitsi, kirjoittaa Marin englanniksi.
Suurin osa kommentoijista on keskittynyt Sannan upeuteen.
– Psykoottisen kaunis ihmisoletettu, toteaa joku.
– Rakas, kirjoittaa Sannan hyvä ystävä Minka Kuustonen neljän sydämen kera.
– Upeat kuvat susta! kehuu juontaja Christoffer Strandberg.
Jonkun mielestä kampanjointia ei tarvita, koska hänen mielestään Marin on jo maailman johtaja.
Julkaisu löytyy alta ja täältä.