Suomalaismies on kirjoittanut mielipidekirjoituksen kansallisesta lääkäriasemaketjusta, jonka hän kuulemma on laittanut boikottiin.
Kaikki lähti siitä, kun mies maksoi kalliilla rahalla luomenpoiston, joka kustansi 460 euroa. Se sisälsi myös histologisen tutkimuksen, toisin sanoen luomen tutkimisen patologilla.
Vähän ajan päästä mies kuitenkin sai laskun patologitutkimuksesta. Tämän hän vielä sanoo ymmärtävänsä virheeksi, mutta sitten asiakaspalvelutilanteet eivät enää sujuneetkaan.
Mies kertoo kirjoituksessaan yrittäneensä saada asiaan vastausta laskutuksen sähköpostiosoitteesta, mutta siihen ei koskaan vastattu. Hän soitti myös firman aspaan, jossa ei ensin osattu auttaa, mutta seuraavalla kerralla samasta numerosta osattiin jo kertoa, että laskutuksessa oli virhe. Sähköposteihin laskutusosasto ei kuitenkaan koskaan vastannut.
Suurin yllätys oli kuitenkin vasta tulossa. Aspa-puhelut olivat maksaneet kaksinumeroisen summan!
-Jouduin siis maksamaan heidän töppäilyistään ja asiasta, jota he eivät edes kunnolla ja loppuun asti osanneet hoitaa, mies kiroaa kirjoituksessaan.