Suomalaisnainen riehui puhelinliikkeessä – homma päättyi nolosti

Hauska juttu kämmäysryhmässä.

Facebookin Ei menny niinku Strömsössä -ryhmässä on julkaistu hauska tositarina siitä, kuinka kuluttaja, tässä tapauksessa puhelimenomistaja, voi ymmärtää asioita omalla tavallaan, ja tilanne voi johtaa hölmistyttävään lopputulemaan.

-Ostin uuden puhelimen alkuvuodesta ja otin siihen Telialta mukaan vaikka millaista lisähilpettä, mm. panssarilasin. Eka iltana laitoin lasin paikalleen ja hermostuin kun näytössä oleva sormenjälkitunnistus ei toiminut. No ei mitään, nassutunnistus käyttöön ja uuden puhelimen lumoissa tämä harmistus unohtui nopeasti, nainen kirjoittaa ryhmässä.

Aikaa kului ja suojalasi alkoi irtoilla itsekseen. Asiakas kontaktoi Telian aspaan ja riehui kuulemma kuin alkuasukas.

-Tästä kului taas aikaa ja ostin Powerista erimerkkisen suojalasin. Sekin alkoi vanhan lailla irtoilla itsekseen, mutta tällä kertaa laiskuuttani vain nielin harmistuksen ja elelin ilman suojalasia. Sitten eräänä päivänä huomasin, että näyttö rispaantuu omituisesti ja eka ajatus oli kirota Samsungit alimpaan helvettiin, mitä ihme näyttömateriaalia tässäkin on käytetty kun itsestään kuoriutuu irti. Rapsuttelin kiukkuisena repaleista näytön kulmaa ja kas kummaa, alkuperäinen näytön päällä ollut suojamuovi nousi ylös.

Nainen pyytää julkisesti anteeksi Telian asiakaspalvelulta. Tästedes hän oppii poistamaan suojamuovin ennen käyttöä.

 

Aiheet: