Etsi
Osmo ja Peltsi hurmasivat eilen tv:ssä.
Hän on Suomen Ääni.
Onko tällaista ennen huutokaupassa nähtykään?
Tämä on klassikko!
Arkielämässä johtaisi vahingonkorvauksiin.
Surullista katsottavaa.
Olga toisessa pääroolissa.
Alkaa pian.
Anniina murahti.
Heli on ollut hiljaa liki 2 kuukautta.
Loistava leffa tämä.
Sipin tarina.
Hieno elokuvakesä tulossa.
Uusi sarja alkaa.