Somessa on avauduttu hulluista asiakaspalvelukokemuksista. Jarmon kokemus on päätynyt aina Feissarimokat.comiin asti.
Tapahtuipa nimittäin niinä päivinä, että televisiolta kävi käsky: seinäteline on minun saatava.
Jarmo lähti sitä asiakseen Giganttiin hommaamaan. Etsiskeli aikansa, vaan ei löytänyt, jolloin päätti kääntyä sinipaitaisen myyjän puoleen.
-Anteeksi voisitko auttaa, Jarmo kysyi. Vastaukseksi hän sai: ”Sorry en nyt millään ehdi.”
Jarmolla keitti asappina.
-Ajattelin että v-tu mitä asiakaspalvelua ja huusin että meen sitten Poweriin, enkä tule enää ikinä tällaiseen p-kakauppaan!
Suutahtanut Jarmo mulkaisi vielä ovella taakseen.
-Sinipaitaisen ukon paidassa luki Terveystalo.
Näin meille joskus voi käydä, ihmisiä kun olemme. Toivottavasti Jarmo palasi takaisin Giganttiin.