Jarmon Gigantti-reissu päättyi nolosti: ”En tuu enää koskaan…”

Sattuuhan sitä, ja Jarmolle sattui ainakin.

30.09.2024

Somessa on avauduttu hulluista asiakaspalvelukokemuksista. Jarmon kokemus on päätynyt aina Feissarimokat.comiin asti.

Tapahtuipa nimittäin niinä päivinä, että televisiolta kävi käsky: seinäteline on minun saatava.

Jarmo lähti sitä asiakseen Giganttiin hommaamaan. Etsiskeli aikansa, vaan ei löytänyt, jolloin päätti kääntyä sinipaitaisen myyjän puoleen.

-Anteeksi voisitko auttaa, Jarmo kysyi. Vastaukseksi hän sai: ”Sorry en nyt millään ehdi.”

Jarmolla keitti asappina.

-Ajattelin että v-tu mitä asiakaspalvelua ja huusin että meen sitten Poweriin, enkä tule enää ikinä tällaiseen p-kakauppaan!

Suutahtanut Jarmo mulkaisi vielä ovella taakseen.

-Sinipaitaisen ukon paidassa luki Terveystalo.

Näin meille joskus voi käydä, ihmisiä kun olemme. Toivottavasti Jarmo palasi takaisin Giganttiin.

Lisää luettavaa