Nyt asiakaspalvelussa ravintolassa työskentelevä Juulia kertoo omat kokemuksensa. Ne päätyivät myös Feissarimokat.comiin hauskuuttaan.
Kaikki lähti siitä – kesällä – kun eräs asiakas oli tyytymätön ilmastoinnin tasoon.
-Ensin miesasiakas pyysi laittamaan ilmastointia viileämmälle. Jo tässä vaiheessa huomasin, että oli ongelmallinen tapaus kyseessä, Juulia kertoo.
Hän teki huomion äänensävystä.
”Voisiko hei sitä ilmastointia säätää vähän kylmemmälle.”
Toki voisi.
-Hetken kuluttua tuli ilmoitus, ettei hän nyt ihan täysille sitä halunnut kuitenkaan, Juulia jatkaa kertomustaan.
Pahoittelut.
Puolisen tuntia kului, ja taas tuli valitusta.
”Eikö sitä ilmastointia nyt saa järkevälle tasolle ettei tarvitse venkslata edes takaisin.”
Nyt tulee homman clou. Juulia kertoo:
-Niin, eihän meillä edes mitään ilmastointia ollut. Seinän lämpömittari oli koko ajan näyttänyt 22 astetta.