Katja valitti, kun ei saanut Hesen annoksen mukana majoneesia – näin kävi!

Hese hoitaa.

31.05.2022

Katja-niminen Facebookin käyttäjä avautui Naistenhuoneella siitä, ettei hän saanut Hesburgerin annoksen mukana majoneesia, vaikka se siihen kuului.

Ilmeisesti hän teki siitä jälkeenpäin reklamaation. Mitä tapahtui?

Katja esittelee Hesen lahjakorttia, jonka hän oli saanut. Majoneesi-pahamieli on korvattu.

Korttiin on ladattu 80 senttiä. Katja on julkaissut netissä lahjakortin kuvan.

Mitä tästä pitäisi ajatella? Katjaa homma naurattaa, sillä kortin pelkkä postitus on maksanut enemmän.

Toisaalta: Hese hoitaa homman. Se korvaa puuttuneen majoneesin asiallisesti annoksen arvoon suhteutettuna ja jyvitettynä.

Joten mikä tässä ihmetyttää! Ei mikään.

Jos asiakas näkee asiakseen mennä nettiin ja valittaa majoneesista, puuttunut majoneesi korvataan rahallisesti.

200 euron lahjakorttiko siitä olisi pitänyt lähettää?

Lisää luettavaa