Lauri Salovaara on melkoisen tyrmistynyt.
Hän kertoo olleensa lentämässä Ibizalta Malagaan ja istui loungessa.
– Tauluille tuli tieto jo aiemmin, että lento myöhästyy vähintään 30 minuuttia. Seuraan näyttötaulua ja muiden lentojen tilannetta. Sitten tulee ensimmäistä kertaa vihreä boarding. Kävelen portille. ”Asiakaspalvelija” äärimmäisen kettumaiseen sävyyn: olet kolme minuuttia myöhässä. Minä, että olen täällä 20 minuuttia ennen koneen nousua ja heti kun tuli boarding, Salovaara selvittää somessaan.
Ei auta. Aspa selittää että joskus loungen taulut eivät toimi eikä se ole heidän vikansa.
-Minä, että olen silti 20 minuuttia ennen ja siihen aikaan kun piti. Menehän ulos terminaalista, hae laukkusi ja hanki uusi lento! tyrmistynyt Salovaara selvittää.
Salovaaralle ilmoitettiin, että hänet voidaan buukata maanantaille, ja se myös maksaa.
-Minä, että teillähän on sunnuntaina aamulla lento ja siinä tilaa. Miksei siihen? Koska ei. Mene nettiin ja OSTA uusi lento maanantaille.
Salovaara kertoo kimpaantuneensa ja varanneensa eri lentoyhtiöltä Madridin kautta lennon. Hän maksoi siitä 500 euroa.
-Saattaa olla, etten käytä Ryanairia enää koskaan, hän sadattelee.