Vantaalaisen hotellin respa paljasti karmeuksia – älä koskaan tee näin!

Kaikenlaisia asiakkaita sitä.

18.05.2023

Kaikenlaisia asiakkaita sitä mahtuukin hotelleihin.

Vantaalaisessa hotellissa pitkään vastaanottovirkailijana työskennellyt nainen on nyt kertonut Halloota.com-sivustolle erinäisiä asioita. Mielenkiintoisia asioita.

Hän peräänkuuluttaa topakkaan sävyyn asiakkailta työnsä huomioimista, jotta kaikilla olisi sujuvampaa – myös asiakkaalla itsellään.

Hän on listannut peräti 20 eri asiaa, joita asiakkaan ei kuulu tehdä.

Tässä pari, lue loput täältä.

-Ota itse selvää millaiseen hotelliin varaat majoituksesi. Kaupungin keskustan suosituimmasta bilepaikasta on lähes mahdoton järjestää täysin hiljaista huonetta, kun taas keskellä korpea emme voi muuttua koko yön palvelevaksi viihderavintolaksi.

-Älä ihmettele mikset saa huonettasi viisi tuntia ennen ilmoitettua sisäänkirjautumisaikaa, kun nykyiset asukkaat ovat vielä aamiaisella. Haluat myös luovuttaa huoneesi tunteja myöhemmin, mutta et taaskaan ymmärrä, jos huone on jo varattu seuraaville asiakkaille. Tämä on mahdoton yhtälö, jonka kanssa joudumme painimaan päivittäin, sillä haluamme palvella teitä jokaista mahdollisimman hyvin.

Juttu kokonaan täällä.

Lisää luettavaa