Hampurilaispaikan pomo Suomesta: Joskus tekisi mieli antaa asiakkaalle litsari naamaan

Kovaa puhetta asiakkaista, eli aasiakkaista.

Aasiakas.net kerää netin hullumaisuuksia asiakaspalvelutilanteista. Niin taas.

Hampurilaismestassa vastaavana työskentelevä kertoo, että joskus asiakkaat ovat niin ajattelemattomia ja röyhkeitä ettei uskoisi.

-Mahtaisikohan kunnon litsari toimia? hän miettii.

Ja kertoo eräänkin tarinan. Töitä oli hulluna, vessa oli mennyt tukkoon ja sitäkin piti hoitaa. Ja sitten muuan vanhempi rouva tulee valittamaan tilauksesta, joka oli kestänyt jo kuusi minuuttia. Ja lapsenlapsi piti kuulemma viedä pianotunnille.

-Siellä sitten pönöttää vanha rouva henkilökunnan tiloissa (keittiössä). Mummeli siis on tullut takaovesta sisään ja alkoi tivata missä heidän tilauksensa on! (…) Ilmoitan aasille, että teitä ennen on viisi tilausta joten hetki menee, johon mummeli sitten hoono soomella että huono systeemi ja kestää liikaa kun pitäisi lapsenlapsi viedä pianotunneille!

-Ehkei kannata tulla jos on kiire, varsinkin kun näet, että parkkipaikka on täynnä autoja… Olisi kyllä joskus niin ihana kun voisi aasiakkaalle sanoa suoraan, että hei meillä on ihan vitullinen kiire, teen ylitöitä ilman ihmeempiä korvauksia, joten jos voisit käyttäytyä kuin aikuinen ja tilata asiallisesti niin minulla on ilo palvella.

Aiheet: