Huoltoaseman kokki avautuu: Nämä kaksi asiaa ärsyttävät asiakkaissa!

Aasiakas.netiin kirjoittanut lounaskokki näkee punaista, kun asiakas ei osaa lukea.

05.03.2018

Kirjoittaja kertoo työskentelevänsä ison liikenneaseman ravintolan keittiössä. Häntä sapettaa lukutaidottomuus.

Usein käy niin, että annos tulee takaisin keittiöön, koska siinä on mukamas väärät perunat. Asiakas ei ole kuitenkaan tohtinut sanoa muutoksesta mitään. Silloin annos tosiaan tulee niillä perunoilla, mikä annoskuvauksessa lukee – tai mikä kuvassa seisoo.

Sitten äidit, oikeat ”Kikka Vaarat”.

-Sunnuntain kiireisimpään aikaan, kun bongikone laulaa niin että meinaa pää seota, tullaan tuttipullon tai pilttipurkin kanssa pyytämään voisitko lämmittää…

-En voi! Minulla on tajuton kiire ja asiakasmikro on selkäsi takana kahden metrin päässä ja siinä lukee AASIN korkuisilla kirjaimilla: ASIAKASMIKRO!

Lisää luettavaa