Olipa taas erikoinen asiakas: ”Ei vilkaissutkaan kuittiin…”

Pätemisen tarve on joskus ylimaallinen.

Asiakaspalvelija on avautunut Aasiakas.net-sivustolla asiakkaasta, joka sai kohtauksen, kun kuitti ei tulostunutkaan kassalaitteesta suit sait sukkelaan.

Koneet ja kassat oli juuri vaihdettu, joten pieniä hitauksia ja ongelmia oli ilmassa. Kassaneiti soitti toisen henkilön katsastamaan tilannetta, jotta kuitti saataisiin asiakkaalle.

Kaiken aikaa tämä hätäili, että kuitti pitää saada, kuitti pitää saada. Lopulta tekniset ongelmat olivat ohi:

-Kuitti tulostui ja ojensin kuitin asiakkalle vielä pahoitteluiden kera, ja toivotin vielä mukavat päivän jatkot. Mitä tekikään asiakas? Ei vilkaissutkaan kuittia ja heitti sen lattialle, ei edes roskiin. Lähti sanomatta sanaakaan.

Sillä lailla.