Piritta Hagman on kirjoittanut purkauksen saamastaan huonosta palvelusta floridalaisessa Aquatica-vesipuistossa. Paikka sijaitsee Orlandossa.
Kaikki lähti Pirittan mukaan siitä, kun he olivat ostaneet liput vesipuistoon, mutta paikalla selvisi, että se olikin kiinni – viileän sään vuoksi.
Tästä ei kuitenkaan Pirittan mukaan ollut ilmoitettu mitään lipun ostajille. Nainen päätti reklamoida asiasta ja soitti puiston asiakaspalvelunumeroon, jossa häntä odotutettiin kaksi tuntia. Lopulta Piritta pistettiin taas jonon hännille.
– Melkein parin tunnin puhelimessa vääntämisen jälkeen, ja kun olin jo päässyt useaan kertaan sanomaan perinteisen ”I want to talk to your manager”, minut laitettiinkin sitten uudelleen jonoon – tunniksi, ilman vastausta, joten luonnollisesti jääräpäisenä suomalaisena soitin toiselta linjalta uudelleen, Piritta kirjoittaa.
Vesipuisto vastasi lopulta, mutta vastaus ei tyydyttänyt kaunotarta. Hän tyrmistyi täysin, sillä hänen olisi pitänyt maksaa lisää rahaa päivämäärän vaihdosta.
– Iiiiihan vähän pipo kiristäen, koska he halusivat meidän maksavan EXTRAA päivän vaihtamisesta. (Koska vaihtopäivä olisi viikonloppuna). Lopulta liput saatiin kuitenkin vaihdettua ilman korvausta, kun vihdoin se etsitty ”manager” löytyi puhelimeen. Eli täällä ollaan, Piritta peukuttaa.