Ravintoloitsija kyllästyi kettuileviin asiakkaisiin – teko hölmistytti täysin

27.09.2016

Asiakas ei aina ole oikeassa. Hän on monesti aasiakas.

Länsisuomalaisen ravitsemusliikkeen omistaja päätti Comon tietojen mukaan pistää stopin pitkään veemäisesti käyttäytyneelle mieskaksikolle.

Asiakkailla oli juovuspäissään tapana vertailla kaupungin erään toisen ravintolan palveluja yrittäjän tappioksi. Kun kuittailu jatkui kerrasta toiseen ja toinen paikka näytti olevan aina se parempi, ravintoloitsija päätti opettaa asiakkaita kertarytinällä.

Hän tilasi taksin pihaan ja maksoi sen mieskaksikolle. Taksikuskille hän totesi, että vie nämä miehet siihen kaupungin parempaan ravintolaan, kun siitä jaksetaan aina niin paljon vouhottaa.

Asiakkaat ymmärsivät yskän ja kuittailu on sittemmin kuulemma loppunut.

Lisää luettavaa