Tämän takia asiakaspalvelijalle ei kannata kurttuilla – paljasti teknisen apuvälineen!

Aasiakas.netissä avautunut puhelinpalvelija kertoo, ettei asiakkaan kannata ruveta uhkailemaan ihan kamalasti – todistusaineistoa jää aina.

08.06.2018

Perintäyhtiön asiakaspalvelussa työskentelevä henkilö kertoo saaneensa puhelun, jossa asiakkaan poikaystävä oli tullut linjoja pitkin ja alkanut uhkailla perintätoimiston väkeä, elleivät nämä poista tyttöystävän laskuja perinnästä.

Mies solvasi ja huusi tulevansa aseen kanssa perintätoimistolle selvittämään asiaa.

Ääni kellossa muuttui, kun asiakaspalvelija totesi kaiken, siis KAIKEN, menevän nauhalle. Todistusaineistoksi.

Asiakas pahoitteli solvauksiaan ja luikahti puhelinlankoja pitkin jonnekin häpeänurkkaan.

Muistakaapa siis tämä, me kaikki!

Aasiakas.net

Lisää luettavaa