Arttu Wiskari tilasi lentoliput itselleen ja erityislapselleen – ei mennyt kuin Strömsössä

Palautetta julkisesti.

20.10.2022

Laulaja Arttu Wiskari kertoo varanneensa lomalennot jouluaatoksi ja maksaneensa ne etukäteen. Hän otti itselleen ja lapsille vierekkäiset paikat ja maksoi lisähintaa.

-Vahvistus tuli ja sähköpostissa on mustaa valkoisella. Nyt kuitenkin kun tarkastelin varausta huomasin, että ostamani paikat oli myyty uudelleen eteenpäin. Tämä tarkoittaa sitä, että 7- ja 9-vuotiaat lapseni on sijoitettu istumaan muualle, mutta viereeni on otettu uudet asiakkaat. Tästä ei tullut myöskään mitään ilmoitusta vaan satuin huomaamaan asian, kun kävin läpi varausta. Mielestäni ei myöskään ole oikein siirtää uusia asiakkaita pois heidän varaamiltaan paikoilta, Wiskari kertoo.

Hän sanoo yrittäneensä hoitaa asiaa Finnairin vaihteesta kahteen kertaan. Hän pyysi että häneen oltaisiin yhteydessä. Virkailija sanoi, että vie asiaa eteenpäin, mutta epäilee, ettei asiaan voi vaikuttaa. Kukaan ei lopulta soittanut takaisin, Wiskari toteaa.

-Ihmettelen tätä suuresti, koska käytän Finnairia useita kertoja vuodessa eikä minulla ole koskaan ollut vaikeuksia hoitaa MITÄÄN asiaa heidän kanssaan oli kyse sitten soittimien kuljetuksesta tai kadonneista laukuista. En myöskään haluaisi hoitaa asiaa sosiaalisen median kautta varsinkin kun yritin kahteen kertaan saada hoidettua tätä yksityisesti puhelimitse. Nyt valitettavasti ei jäänyt vaihtoehtoja.

-Toinen lapsistani on erityislapsi ja sen takia varaamme hyvissä ajoin liput etukäteen ja varmistamme, että pääsemme istumaan vierekkäin. Tämä on siis ratkaisevan tärkeää meidän perheelle, että pystymme tekemään tiettyjä järjestelyjä, että matkustaminen on myös kaikille muille helpompaa. Vastaava tilanne on tullut kerran aikaisemminkin vastaan kun lensimme Qatar Airwaysilla ja silloin asia hoidettiin asiallisesti ja nopeasti. Mitä tehdään? Wiskari heittää.

Lisää luettavaa