Radiojuontaja Niko Saarinen kertoi aamulla NRJ:n aamuradiossa shokkipäätöksestään. Hän kertoo siitä myös sometarinoissaan.
Lue myös: Niko Saarinen sai iskun naamaan – mietti ensimmäisenä miten käy tekohampaittensa
– Mää lopetan NRJ AAMUssa! paljastaa Saarinen shokkiuutisensa.
Niko kertoo syyksi oman terveytensä. Hän kertoo rakastavansa radiota, mutta enemmän itseään ja terveyttään.
– Me luvattiin uutisia ja tässä se tulee. Tämän viikon perjantaina on Saarinen shöyn viimeinen lähetys. Nimittäin mä olen päättänyt jättäytyä aamuradiosta pois, kertoi Niko aiheesta aamulla radiossa.
Nikon mukaan päätökseen ei liity mitään dramatiikkaa. Tunnelma on ollut hänen mukaansa aamuradiossa hyvä.
– Musta tuntuu et tää aamuradio on ottanut enemmän kuin antanut, selitti Niko radiossa vielä päätöstään.
Niko toivoo nyt saavansa viettää enemmän vapaa-aikaa ja vähemmän huonosti nukuttuja öitä. Hän kertoo tehneensä viime vuosina paljon töitä eikä tämän päätöksen tekeminen ollut helppoa.