Nyt tuli paljastus Elina Gustafssonin ja Ansku Bergströmin aikanaan ottamasta koirasta

Ei enää samanlainen vanhemmuus.

Julkaistu:

Puolitoista vuotta sitten eronneet Ansku Bergström ja Elina Gustafsson omistivat Espanjasta pelastetun rescue-koiran nimeltä Maggie.

Kun ero tuli, Mäksy oli vuoroajoin molemmilla. Pariskunnalla oli yhteinen mökki, missä koira sai temmeltää vapaasti.

Sittemmin on kerrottu Elinan ostaneen mökin omiin nimiinsä.

Nyt Ellulta on kyselty sometarinoissa miten koiran omistajuudelle on käynyt.

Lue myös: Elina Gustafsson valittaa hoitovirheestä – ”Kuva ei herkille”

Lue myös: Elina Gustafsson ei asukaan yksin – ”Pride-kuukautena on hyvä tehdä paljastus”


-Mägx on ollu vain mun koira elokuusta 2025, Ellu paljastaa.

Anskulla on uusi parisuhde ja kokonainen uusperhe. Sinkku-Ellun oli tiettävästi elämäntilanteensa ja puitteittensa (mökki) mukaan parempi ottaa koira hoteisiinsa. Tosin Ellukin on kertonut asuvansa kimppataloudessa.

Kun Elina matskustaa, koiralla on kuulemma paljon hoitajia ja paikkoja.

Elina kertoo myös voinnistaan kysyjille.

– Täytyy sanoa, ettei vuosiin ole ollut näin rankkaa kevättä, viime vuosi oli henkisesti niin raskas ja niin kuormittava, sitten kun ne purkautui, mä putosin. Mä väsyin niin paljon.