Feissarimokat-sivustolla leviää nettihitiksi muodostunut asiakaspalveluchatin keskustelu asiakkaan ja Soneran välillä. Voisi luulla, että tällaiset kääntyvät firmaa vastaan, mutta mitä turhia, anteeksi on pyydelty, inhimillisiähän tässä ollaan, eikä Sonera voisi ostaa isollakaan rahalla näin isoa ja näyttävää mainoskampanjaa. Joten se siitä, syvennytään siihen, miten kävi.
Kävi nimittäin niin, että Tiina asioi teleyhtiön online-chatissa kysellen ongelmaansa apua.
Keskustelu meni näin Tiinan ja aspan välillä:
T: Okei, selvä, kytkentämaksuhan jää pois seuraavista laskuista.
Aspa: Kyllä vain.
T: Entäs tuo puhelinliittymän saldo?
Aspa: Pieni hetki niin katson.
Aspa: Voi vittu mikä aivokatkos.
Aspa: Ohhoh, nyt pahoittelut.
Liekö asiakaspalvelijalla mennyt viestit väärään osoitteeseen. Mutta sattuuhan noita.