Nick’s Riverside Grill Washingtonissa on joutunut erikoisen tilanteen eteen, mutta selvinnyt siitä kunnialla. Ravintolat ovat heränneet viime aikoina siihen, ettei kaikkea kannata niellä typerien asiakkaiden suusta – heille pitää vastata samalla mitalla. Asiakas ei nimittäin todellakaan ole (ja varsinkaan kännikala-asiakas) aina oikeassa. Sen sijaan hän on usein aasiakas.
Yelp-palvelussa muuan nainen arvosteli äsken mainitun ravintolan palvelua huonoksi. Hän kertoi baarimikon laskuttaneen liikaa ja kaiken kaikkiaan kaikki oli perseestä.
Tosiasiassa hänen oma käytöksensä oli perseestä. Ja perseestä oli myös muuan toinen asia.
Ravintolan pomo vastasi Yelp-palvelussa asiallisesti, että he olisivat odottaneet palautteen lähettäneeltä naiselta toisenlaista käytöstä. Tämä oli kakkinut housuunsa, aiheuttanut häiriötä ja sotkua – ja lopulta hänen paskaiset pikkuhousunsa löytyivät ravintolan vessan roskiksesta.
Aiheesta uutisoi Daily Star.