Asiakas ei todellakaan ollut oikeassa, ravintoloitsija julkisesti: ”Olet hölmö”

Ruoka-annos ei välttämättä liity tähän juttuun, mutta ei tässä nyt kuvia ruveta erikseen joka juttuun hakemaan.

Suomessa on yleensä niin, että ravintolassa itketään verisiä kyyneleitä huonosta somearvostelusta ja kumarrellaan ja nyökkäillään huonosti käyttäytyviä asiakkaitakin kohtaan. Mutta tässä meni toisin.

Ravintoloitsija vastasi palautteeseen, jonka asiakas oli antanut, että asiakas oli hölmö ja typerä.

Mistä oli kyse? Italialaisravintolaan mennyt mies halusi mereneläviä sisältävään annokseensa parmesaania. Asiakas ei ollut aina oikeassa, sillä jo tarjoilija totesi, ettei se siihen sovi. Hän ei suostunut tuomaan parmesaania, vaikka asiakas halusi.

Asiakas kimpaantui ja nollitti paikan julkisessa arvostelussaan. Tähänkin omistaja tuli vielä vannomaan, ettei parmesaani tosiaankaan sovi annokseen ja että asiakas on näin ollen ihan pökiö.

Asiasta uutisoi Mirror-lehti.

Aiheet: