Hampurilaissota: Mäkkärin ravintolapomo arvosteli yksityistä hampparipaikkaa – vastaus oli kuin tulinen kastike!

Kuvan hampurilainen ei liity asiaan.

Suomalaispaikkakunnalla roihahti pikaruokadebatti.

Keskisuuressa suomalaiskaupungissa sijaitsevan grillin Facebook-sivulle kirjoitetut kommentit ovat saaneet lukijat hieraisemaan silmiään pariinkin kertaan.

Nuori naishenkilö, joka sattuu olemaan someprofiilinsa tietojen mukaan siviilissä ison pikaruokaketjun eli McDonaldsin apulaisravintolapäällikkö on arvioinut yksityisen pikaruokapaikan ja toteaa, ettei hän voi suositella sitä.

Syynä on asiakkaan mukaan se, että ruuat olivat olleet pettymys. Ranskalaisissa ei ollut hänen mukaansa ollut mausteita päällä, kuten grilliruuissa on tapana. Nainen ei ollut myöskään pitänyt pihvissä olleesta mausteesta. Rahastuksessakin oli asiakkaan mukaan ollut virhe.

Grilli on vastannut palautteeseen, kuten on tapana, mutta vastauksen tyyli on vähintäänkin erikoinen. Ensimmäiseksi naisen arvosteluun on käyty painamassa haha-nappulaa esimerkiksi tykkäämisen sijaan.

Seuraavaksi vastaaja on rientänyt katsomaan asiakkaan profiilin. Sieltä on ilmennyt, että palautteen antaja on McDonaldsissa esimiesasemassa.

Sen sijaan, että grillin edustaja pahoittelisi asiakkaan mielipahaa, hän ryhtyy arvostelemaan Mäkkäriä. Hän haukkuu ranskalaiset pieniksi ja mauttomiksi. Pihvit ovat kuulemma kuin kengänpohjia. Työntekijöitä kuvaillaan ”ynseiksi, kouluttamattomiksi kakaroiksi”.  Asiakkaan mielipidettä puolestaan kutsutaan typeräksi.

Asiakas luonnollisesti ihmettelee firman ulostuloa ja pähkäilee, onko heillä tapana vastata palautteisiin tällaisella tyylillä.

– Kyllä, ei ole tapana kierrellä asioiden kanssa, grilliltä vastataan.

Sittemmin kommentit on poistettu yrityksen Facebook-sivulta, ainoastaan haha-reagointi on jäljellä. Viestittely kuitenkin kiertää somessa.

Aiheet:

Aiheeseen liittyvät jutut