Jethro tunnustaa: Julkisuus vaikutti bisneksiini!

30.10.2012

Jethro Rostedt on tosi-tv-aikakauden osoitus siitä, että oikein asiansa hoitamalla ja julkisuutta hyötykäyttämällä siitä voi saada myös taloudellista etua. Tämä tosin vaatii, että tosi-tv-hahmolla on osaamisalueensa. Pelkillä tisseillä ei esimerkiksi BB-talon jälkeen pitkälle pötkitä.

Vuonna 2009 Jethro osallistui Diiliin, jossa etsittiin Hjallis Harkimon projektille johtajaa. Mies oli jo tuolloin luja myynnin ammattilainen ja tullut tunnetuksi varsinkin Turun alueella kiinteistövälitysbisneksestään. Ohjelman jälkeen Jethro on esiintynyt muun muassa Keksijätehdas, Mieletön maailma ja Tanssii tähtien kanssa -ohjelmien vakiokasvoina.

Vaikuttiko julkisuus bisneksiisi?

-Tietenkin,  Jethro vastaa Comolle.

-On päivänselvää, että asuntojen myyjät haluavat maksiminäkyvyyden kohteilleen. Itse asiassa sillä on erittäin suuri merkitys ylipäätään asunnonmyynnissä. Ja kun asuntoja tulee paljon myyntiin, tulee luonnollisesti liikevaihtoakin enemmän.

Como tarkasti velmun puheet. Jethron johtaman Aninkaisten kiinteistönvälityksen liikevaihto oli vuonna 2009 vajaan miljoonan. Kaksi vuotta myöhemmin se oli kivunnut jo 2,7 miljoonaan. Nykyisin mies on mukana muissakin bisneshankkeissa.

Lisää luettavaa