Sofia Belórfia arvosteltiin vaikuttajana – tässä syy

Liika on liikaa. Kansa on puhunut.

28.10.2020

Mutsit ja faijat -keskusteluryhmässä netissä on puhuttu ja keskusteltu vaikuttajamarkkinoinnista. Tiedättehän, nykyajan influencerit, joiksi ovat ryhtyneet myös glamourmallit.

Yksi vaikuttajista on Sofia Belórf. Sofia saa sanansa tässä keskustelussa. Moni on sitä mieltä, että hän ei ole aivan ymmärtänyt vaikuttajamarkkinoinnin ideaa.

-Nainen postaa kaikki mahdolliset purnukkamainokset sinne. Ei paljo kinostele, kirjoittaa muuan.

-Voisi vähemmän mainostaa ja jakaa sisältöä itsestään, kuviaan, ajatuksiaan, tehdä mydayta, vastailla kysymyksiin, olla interaktiivinen, toistaa toinen.

Sofialla on lähes 100 000 seuraajaa, eli jotain hän kuitenkin varmasti tekee oikein.

-Seuraajat on helppo menettää, ellei heitä sitouta. Nainen on todella seurattu ja jopa kohuttu. Pitäisi antaa paloja itsestään, että muukin viesti, se mainonta, voisi mennä paremmin perille, muuan keskustelija vinkkaa.

Como tsekkasi Sofian Instan ja varsinkin sen stories-osuuden. Mielestämme siellä oli kyllä melkoisesti Sofian päivää (kuvauksia, erilaisia hoitoja) ja myös hellyttäviä koiravideoita omasta lemmikistä.

Lisää luettavaa